18. října 2014

Food inspiration II.

Po nějaké době mám zase hromadu fotek toho, co konzumuji, a tak se o to chci zase podělit. Na jiných blozích přidávají tuto rubriku pravidelně třeba každou neděli, já ji ale budu přidávat náhodně, zkrátka tehdy, kdy nějaké fotky nasbírám. Mám období, kdy si s jídlem hraju, vyzdobím si ho a pak to blýsknu mobilem, jen to přiznej! foťákem. A pak mám období, kdy to stejně nazdobím, ale mám takový hlad, že na foťák z vysoka kašlu. Anebo je blbé světlo. Nebo jsem prostě líná. Důvodů je hodně.



Povedené banánové lívanečky. Každý je zná, jde o rozmačkaný banán s vajíčkem, já přidávám pro zpestření ještě lžičku skořice. Tentokrát jsem opékala na kokosovém oleji a hned to dostalo jiný rozměr! :D Vrstvené jsou tvarohem, navrchu pak posypané kokosem (nacpu jej všude!), polité datlovým sirupem ♥ a mandlové máslíčko :)


Na oběd byla má milovaná koprovka, ale podávaná s domácím celozrnným knedlíkem, abych si to alespoň trochu ozdravila. A taky proto, že mi už klasický houskový knedlík moc nechutná. Tenhle je zdravý, chutný a rychle udělaný, proč si tu radost tedy neudělat? :)


Že by k večeři nemělo být pečivo? :) Však já si jej s radostí dopřeju, zvlášť po náročném cvičení. Celozrnná domácí bulka se šunkou a k tomu pořádná mísa zeleniny s hermelínem (skrytá láska ♥)


Když nemám chuť na kaši nebo lívance, pak stoprocentně přichází chuť na toasty (a to je teprve něco!) Samozřejmě ne jen tak ledajaké toasty, rovnou toasty na sladko! :) Ovšem žádná marmeláda se nekoná :) Tady tedy skořicový toast pečený na kokosovém oleji se zakysanou smetanou, horkými ostružinami a oříšky ♥ Delikatesa ♥


Miluju teplý oběd, zvlášť teď ve školním roce je to docela problém, protože často ze školy chodím hodně pozdě a tak nosím studené obědy s sebou :) Proto jsem ráda, když někde něco odpadne a já přijdu domů tak, abych si jej mohla ohřát :) Tady maminčina okurková omáčka s vepřovými nudličkami a rýží :)


A taky jsem v týdnu pekla! Přesněji řečeno ve středu. Vznikla skvělá, vláčná tvarohová buchta se švestkami, recept již brzy na blogu :)


Už jsem se zmiňovala, jak moc miluji tvaroh? Ne?! Dobře - hrozně moc zbožňuji tvaroh! ♥ A hlavně po workoutu, nebo jako svačinku :) Tady posypán skořicí spolu s mandlemi, kokosem a sušenými brusinkami. Aneb v jednoduchosti je krása :)


Běh ne moc náročného dne nemívám už ani moc hlad, a tak si místo večeře dám zeleninovou mísu s nějakou bílkovinou - v tomto případě šunka a cottage cheese :)


To je tak, když o prázdninách máte oslavu, grilujete kuřecí křidýlka a třetina jich zbyde. Co s nimi uděláte? Upečete si je na oběd, správně! :D Pěkně s rýží a mrkvovým salátkem, co k tomu prostě patří!


A na závěr povedená ovesno-rýžová s kakaem a vmíchaným medem. Navrchu banán, čerstvý fík (který jsem mimochodem jedla poprvé v životě a je skvělý!) a samozřejmě kešu máslíčko ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milý komentář :)