18. října 2014

Food inspiration IV.

Já fakt nevím, čím to je, ale zdá se mi, že ty fotky jsou čím dál tím horší. :D Hlavní však je, že to neovlivňuje chuťovou hodnotu to by som nepřežil :D
Jako vždy ale doufám, že vás to neodradí a s chutí budete prohlížet :) Tento týden jsem byla i nemocná a neměla jsem ani tak moc chutě do focení, tak možná odtud pramení ta nekvalitka :)



Ovšem tohle byla naprosto kvalitní večeře po hodinovém cvičení se Shaunem T :D Míchaná vajíčka s trochou slaniny, knäckebroty a zelenina. A ten závin jsem si určitě taky zasloužila! :D Navíc je ze špaldové mouky, žádné zlo :)


Už jsem vám psala, jak moc zbožňuji vývar? :) Jestli ne, je mi líto, ale fotky podobného rázu tady asi budete mít častěji, zvlášť teď v chladnějším období, kdy jsme všichni nachlazení a na rýmečku je hovězí vývar to nejlepší ♥ :)


Zase ta hnědá rýže. K tomu kmínové kuře a restovaná cuketa. Zamilovala jsem se do restované zeleniny, vrhám se po ní při každé příležitosti :D Mňam! :)


V dnešním příspěvku teprve první ovesná! Vařená se lněným semínkem :) Nevím proč, jakmile to semínko přidávám hned na začátku, ne až po uvaření, chutná to lépe. Schválně to někdy vyzkoušejte! :) Společně s banánem, karobovým arašídovým máslem a kokosovým mlékem. To mi sice moc nechutná, ale s tou "zdravou nutellou" se to dá :)


Oběd pro maroda! :D Dušená mrkev, vařené brambory a po dlooouhé době krůtí maso. Neměla jsem ho věky a téměř jsem zapomněla, jak skvěle chutná ♥


Taky milujete taková ta "jídla chudých"? :D Já hrozně, asi proto, že jsem je coby malá mívala často, nepotřebovala jsem k životu denně řízek nebo rajskou s knedlíkem :) K radosti a plnému žaludku stačily bramborové placky, zelí s pečeným párkem nebo tyhle božské bramborové šišky ♥ Měla jsem sice chuť na mák, ale protože mi ho sestra někdo nejmenovaný snědl, nastrouhala jsem tvaroh :) Místo hromady cukru lžička medu a sladké potěšení bylo na světě ♥


No. Jak jsem říkala, byla jsem nemocná :D A když já jsem nemocná, znamená to taky hrozně hladová. Takže tři takové menší plátky nejlepšího chleba na světě s nějakou tou šunkou, slaninkou (jako správná slovenka ji miluju, ať je to nezdravé jak chce :D) a kolibou ať žijí ovečky


Podlehla jsem masovému šílenství a opekla na kokosovém oleji banán! Ale vlastně nevím, co jsem čekala :D Dobré to bylo, to nepopírám, ale že bych si z toho nějak sedla na zadek se říct nedá. No a k tomu klasicky arašídové máslíčko a bílá čokoládka :)


Knäckebroty jsou pro lidi, co jsou líní krájet chleba. Nebo pro ty, kterým obyčejný chleba zase tak moc nechutná. Takže pro mě :D K tomu šunka, celé balení cottage sýru, okurka a paprika :)


A mé oblíbené lečo ♥ :) Milujete jej stejně jako já? Pokud ne, nevadí! :D Ale děláte chybu! Obrovskou! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milý komentář :)