17. října 2014

Nákup na ASO-ONLINE

Přemýšlela jsem, jak rubriku pojmenovat originálně, ale nakonec jsem to vzdala a nazvala to prostě Nakupování. Dnes bych ráda napsala příspěvek o nákupu na aso-online. Objednávala jsem si především ořechová másla a javorový sirup. A taky jsem do košíku přihodila sušené datle. A semínko vojtěšky, nesoucí název alfa-alfa.
Že jsem závislá na arašídovém másle, to je známá věc. Ale že najde takové zalíbení i v ostatních máslech, tomu jsem příliš nevěřila. Jaká chyba! :D Raději svou konzumaci nesrovnávám s DDD tuků, protože by mě asi trefil šlak! Nebo ty tabulky! :D


Dlabu na heslo nejlepší-na-konec a tím nejlepším hned začnu rebel :D
Myslím tím ořechová másla.
Jelikož bylo na výběr z tolika různých druhů, nemohla jsem si vybrat. To pak nastala fáze dokošíku-vyhodit-znovudokošíku. A tak pořád dokola. Trvalo to docela dlouho :D Ale nakonec jsem teda zvolila tři čistá 100% másla (mandlové, kešu a z lískových oříšků) a arašídové doplněné o karob.


Máslíčka využívám nejlépe k snídani, někdy ale taky do tvarohu nebo pečení.

A jak mi všechna chutnala? :)
Kdybych je měla seřadit od toho nejlepšího, bylo by to asi takto
kešu
arašídovo-karobové
mandlové
lískooříškové
Ovšem je to velice těsné. Všechna mi opravdu moc chutnají, někdy mám až problém udržet se a nezaútočit na nebohou skleničku lžičkou jako na arašídové máslo. I když třeba to lískooříškové mě zase tolik nezaujalo, přestože je chuťově dobré :)

Opravdu, pokud někdo uvažujete o koupi, neváhejte a běžte do toho! Zvlášť pokud jste milovníci arašídového másla (jako já), určitě litovat nebudete! :)

A javorový sirup, ten bych mohla jmenovat na objev prázdnin. Ačkoliv ho každý všude vychvaloval, já se ho bála jako kdyby kousal. Když jsem tu flašku otevřela, vůbec mi to nevonělo tak, jak mi voní třeba med nebo datlový sirup. Ale i přesto to byla láska na první ochutnání. Hodí se skvěle jak do kaší, tvarohu nebo strouhané mrkve s jablkem :)


Datle jsem do košíku hodila, protože jsou obsažené v hodně receptech, které mě hrozně moc lákají :D Ale chutnají mi i samotné. Tyhle jsou navíc nesířené :)

Semínko vojtěšky, neboli alfa-alfa mě zaujalo popisem. Je plné vitaminů a minerálů a zdraví vysoce prospěšný. Například pomáhá při rozpouštění ledvinových kamenů, při formování a zesílení kostí postižených artritidou. A snižuje hladinu cholesterolu. A mnoho dalšího :)


A co vy,, přemýšlíte nad nákupem z tohoto nebo jiného obchodu? :) Napište mi o tom :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milý komentář :)