1. února 2015

Random

Vůbec nevím, co o Dánsku napsat. Jsem tady už nějakou tu dobu a je mi jasné, že chcete vědět všechno o všem, ale já nemám ponětí, co vám říct. Možná nemám na psaní deníčku momentálně náladu, tak jsem zvolila jen takovýto photodiary s fotkami okolí, které jsem nafotila při svých delších projížďkách na kole. Snad se vám budou líbit. Slibuju, že brzy vám napíšu něco blíž o tom, jak se mám, jaké jsou tady příležitosti a jak to tady chodí. A taky takový souhrn zážitků. Příště :) :D Užijte si fotky :) Do komentáře mi pak můžete napsat, co byste uvítali nejvíce, a taky jak se vlastně máte vy! :) 












8 komentářů:

  1. Krásné fotky! :) Taky bych už nejradši vyjela na kole :) Jaké tam máte teď počasí? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně fotíš...tam musí být nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  3. asi budu znít blbě, ale nečekala jsem, že tam bude tak pěkný počasí! :D Čekala jsem sníh a zimu.. A na rozsáhlejší článek se moc těším:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé nejenže pěkně fotíš, ale i to tam pěkně vypadá... ale když už fotíš, zajímalo by mě spíš město, stromy jsou všude stejný :-)
    --
    to víš, furt říkám že mám super práci xD neboj, ve svých klucích mám bordel taky, ale jediný s kým jsem je eM., po blonďákovi už jen toužím, K. mě přechází a jen s ním kámoším, to je ten dospělej, P. je ta má bývalá legendární platonická a nešťastná láska díky níž už neumím milovat, L. je můj bejvalej a víc jich tam nebylo xD
    Jojo, jsem ukázková astmatička s cigaretou v puse xD mé plíce ale zvládaly i běhat takže zvládnou cokoli xD jojo, dětičky jsou roztomilý, neni nad ně xD s čím sis teda hrála? já jako malá psala příběhy xD
    --
    Jak to že se moje články neukazují nepochopím, možná leda v souvislosti se soukromým blogem... moc děkuju že míníš číst kapitoly, když jsme u čtvrté série, je to dost obdivuhodné :-) ale určitě to doženeš, když budeš chtít :-) jsem zvědavá na dojmy :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Typické Dánsko - rovina, kola a cihlové domy :) Přesně tak si to pamatuji :) To je krása.

    OdpovědětVymazat
  6. Aha :)) ale je fajn, že jsou dny, kdy máte tak krásně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)