29. března 2015

Food inspiration XX.

Jsem z Dánska už asi 2 dny doma, ale to neznamená, že vám nedělní večer či pondělní den něčím neosladím. A ještě stále starými fotkami (ale už poslední, slibuju!!!) Chystám pár dalších snad zajímavých článků, tak snad zůstanete věrnými čtenáři. Mnoho sladkých chutí a následně pěkné sny/pěkný den :)


Jedna z těch nejpovedenějších ovesných vůbec. Skvělá čokoládovo-kokosová s půlkou banánu, mandarinkou, lžičkou medu a milka srdíčkem coby dezertík 


Miluju tvaroh a určitě nejsem sama. A pokud jde o ten hrudkovitý, jsem v sedmém nebi. A nejlepší je právě v této kombinaci! S vlašskými oříšky a lžičkou medu 


Opečený celozrnný toustový chléb spolu s lučinou, uzeným eidamem, moravským uzeným a zeleninou.


Nezdravá, nezdravá snídaně. ALE! Dokonalá, a jednou za čas si to určitě odpírat nebudu, co bych z toho života měla?! Obyčejný kakaový piškot, namazaný čokoládovými dětskými termixy a posypaný strouhanou margotkou :) Tři kousky se do mě vlezly jako nic, a kdybych nebyla plná, sním toho nejspíš daleko víc :D Jsou zkrátka věci, nad kterými se nedokážu zastavit.


Špagety moc ráda nemám, ale když je mám jednou za 3 měsíce na stole, nestane se nic. Spolu s omáčkou, kuličkami z mletého masa a zasypané sýrem.


Někdo mi ušpinil můj talířek na kašičky, kdo to byl?! Ovesná z misky, to u mě nebylo téměř rok! Ale to nemění nic na to, že to byla dobrá snídaně. Skořicová kašička s banánem, mandarinkou, sušenými brusinkami a vlašskými ořechy.


Koprovku, tu já můžu. Od maminky. I s knedlíkem! :P


Banánovo-ovesné lívanečky! Doplněné o skořici, měkký hrudkovitý tvaroh a horké ostružiny 


Po dlouhé době žitný chlebík. Zapečený s olomouckými tvarůžky, okurkou, tvrdým salámem a strouhaným sýrem.


Miluji ovoce. Proto si užívám tyto menší sacharidové porcičky na svačinky :) Půl banánu, půl kiwi a půl mandarinky, tentokrát doplněné lžičkou medu :)

INSTAGRAM

9 komentářů:

  1. aleee, tady se někdo zase ozval ... :D :P no máš to nádherný :P

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno vypadá úžasně :) Jediné co bych si nedala je koprovka tu od malička nemám ráda :D

    OdpovědětVymazat
  3. Koprovka! Teďs mi udělala fakt chutě :)

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. to snad ani nejde nemilovat tvaroh! a vše vypadá skvěle:)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno vypadá dokonalé. Hlavně ta první fotka O:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta buchta...ta musela být fantastická. To musím někdy doma taky vyzkoušet ji namazat termixem, to mě ještě nenapadlo, ale zní to skvěle. Jak se znám, tak já bych asi u 3 kousků nezůstala :D
    Ty nemáš ráda špagety?? :oo To je pro mě záhada :D Já je miluju, jedla bych je pořád :D
    Dostala jsem obrovskou chuť na koprovku. Tu zbožňuju a nejlepší je právě ta od maminky. Dokonce ji umí podle mého líp než babička a to už je co říct :D
    Nádherně vypadají i ty lívanečky a kašičky. A máš pravdu, že tvaroh s vlašskými oříšky je nejlepší. Musím někdy zkusit ten hrudkovitý, když ho tak chválíš :))

    http://because-i-love-food-and-fitness.blogspot.cz/

    http://because-i-love-food-and-fitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno máš krásný :) Jediné, co bych si nedala, je koprovka...Tu nesnáším :D Ten kakaový piškot vypadá skvěle ! A taky mám moc ráda tvaroh, ale já si do něj dávám oříšková másla :)
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Dostala mě ta buchta s margotkou. Boží nápad. :'D
    Já špagety zase miluju. Celkově těstoviny jsou na mám talíři hodně často. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)