29. května 2015

RECENZE: Gorilla RAW protein

Když se mi před nějakou dobou ozvala firma GORILLA FITNESS v rámci spolupráce, recenze jejich výrobků, byla jsem vážně nadšená. Za prvé jsem netušila, že bych blogovala dostatečně na to, aby mi někdo něco nabízel, a za druhé proto, že nad jejich produkty jsem už nějakou tu dobu uvažovala. Je tedy jasné, že jsem na spolupráci kývla :)




GORILLA fitness
Asi bych vám alespoň stručně měla říct, co jsou zač. Společnost se zabývá vývojem různých doplňků výživy a následným prodejem. Snaží se o maximální kvalitu a užitek pro zákazníka. Co mi je známo, používají výhradně přírodní sladidla, barviva a aromata

Dneškem bych pro vás chtěla zrecenzovat protein, který mi byl poskytnut ve dvou příchutích - vanilka a čokoláda. Obojí natural. Jelikož jsem nikdy předtím protein nepoužívala, nemám s čím srovnávat. Ve výrobku je namísto cukru použita sukralóza. Protein má také vysoký obsah BCAA (ve 30g naleznete 5,25g BCAA). A v neposlední řadě je tady barvivo - kakao. Velké plus. Obě příchutě jsem vyzkoušela jak v mléce, tak ve vodě. Kdybych si měla vybrat, sáhnu po té vodě. Není to špatné, ale ve velkém bych to zřejmě pít nemohla. Na proteinové nápoje mě asi moc neužije. Hodně jsem je ale využila do jogurtu, tvarohu, proteinových mugcaků nebo pečení! A tam jsem tedy byla nadšená!


Čokoláda
 Už po otevření jsem ucítila příjemnou vůni čokolády a bylo vymalováno. Protože co je čokoládové, to nemůže být špatné. Prvních pár chvil jsem jen stála a nasávala. Použila jsem ho trochu do tvarohu, další částí upgradovala recept na mugcake a ze zbytku připravila ostružinovou proteinovou pěnu k lívancům. A to vám byla opravdu lahoda. 


Vanilka
Opět příjemná vůně i chuť. Vanilce poslední dobou holduju často, tudíž tady jsem taktéž nečekala žádnou ránu vedle. Vanilku jsem použila hlavně do jogurtu k ovoci nebo jako přeliv wafflí. Také do ranního smoothie, kdy jsem spolu s mlékem rozmixovala banán, protein a skořici. Velká dobrota.



Složení: syrovátkový proteinový koncentrát, hydrolyzovaný kolagen, sušený vaječný bílek, micelární kasein, syrovátkový proteinový izolát, taurin, L-glutamin, aroma, xanthan, sukralóza. 

Ráda bych Gorilla fitness poděkovala za možnost proteiny vyzkoušet a zrecenzovat :)

5 komentářů:

  1. Ta pěna vypadá luxusně :)
    tribanany.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. O jejich produktech jsem taky již četla mnohé recenze a až mi dojde protein, asi do něj zainvestuji :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já se ani nedivím, že tě firma oslovila :) máš super blog ;) a dostala jsem chut na lívance! :D

    OdpovědětVymazat
  4. viděla jsem ho už u hodně lidí na recenzi, vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. lovely post :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)