23. června 2015

JILLIAN MICHAELS: Ripped in 30

Program jsem docvičila před nedávnem. Vrátila jsem se k Jillian, po delší pauze, kdy jsem cvičení nic moc nedávala, jsem potřebovala znovu nějaký impulz vrhnout se do toho znovu a naplno. Necítila jsem se úplně v začátcích, i když jsem tak vypadala, ale svaly prostě nebyly to, co bývaly. Taky se nedivím, když jsem na ně skoro půl roku kašlala, především jsem běhala a činky měla v ruce jen párkrát. Ke klasice 30 days shred jsem se vracet nechtěla, protože mě zkrátka už nebaví. Je určitě účinný, ale potřetí je to už taková nuda, že jsem se rozhodla pro druhý program - Ripped in 30
A jaké jsou mé pocity?



Nejprve bych vám chtěla říct, co tento program obnáší. Narozdíl od 30 days shred necvičíte denně a namísto 3 videí na vás čekají čtyři levely - pro mě osobně velmi příjemná změna. Každý level vás má provázet týden, z něhož by jeden či dva dny měli být odpočinkové. Ano, opravdu je program určený k tomu, aby vás připravil na cvičení pětkrát týdně, ne sedmkrát. Opět jsou k dispozici jak začátečnické, tak pokročilé verze. Mnohdy také něco mezi tím. 


Workouty trvají kolem 30 minut a je zde uplatněna technika HIIT 3-2-1. Ve zkratce vysvětlím. Jde o intenzivní intervalový trénink, kdy se střídá kardio s posilováním, ale ani u něj vám tepová frekvence příliš neklesne. Tři minuty se věnujete posilování, dvě minutky kardiu a poslední minuta patří core, posilování střední části těla. Celé se to zopakuje 3x a workout je u konce. Tolik k časové vytíženosti každého z vás - myslím, že půl hodiny si opravdu najde každý. 


Moje první pocity byly děsné, nepřipadám si jako začátečník a tak jsem čekala, že program pro mě bude strašně easy. Omyl, přátelé. Nechci tím říct, že bych to těžce nezvládala, naopak jsem zvládala docela dost, ale po každém tom cvičení jsem byla mrtvá. Snažila jsem se 90% času o těžké verze a zřejmě se vyplatilo, přestože jsem kolikrát Jillian proklínala. Pokaždé, když mi hned v prvním intervalu oddělala nohy, myslela jsem si, že přece není možné, abych workout dokončila. Ale podařilo se :) 


Na rozdíl od 30 days shred mi program neskutečně utíkal. Mohlo to být tím, že se necvičilo denně. Ale podle mě to bylo muzikou v pozadí, která mi vyhovovala, neopakujícími se pohyby. Za mě byl tento program i lépe sestaven, cviky na sebe logicky navazovali a mnohdy jsem si konec ani neuvědomila, zatímco u shredu jsem počítala každý interval do konce. S výsledky jsem za měsíc velmi spokojená. Na váze se toho moc neprojevilo, na centimetrech trošku, ale cítila jsem o 100% lepší sílu i fyzickou kondici, než na začátku. A proto jsem vlastně celý program začala :) 


Program bych určitě doporučila každému, kdo začíná nebo už před nějakou dobou začal, a chtěl by tělu dát nový impulz a pořádně se hecnout :)

Máte zkušenosti s tímto programem? Vyzkoušíte ho?

11 komentářů:

  1. Ripped in 30 mě bavilo mnohem víc, než 30DS, je to fakt makačka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem začala 3 level 30DS a přemýšlela jsem co začnu cvičit potom a díky tobě už to vím, zkusím Ripped in 30. Doufám, že bude mít taky tak super účinky jak 30DS :)
    http://lifewithpetra-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, myslím, že by tě mohl oslovit ;) :)

      Vymazat
  3. Skúsenosti s týmto programom mám a je super ♥ Aj keď makačka, ktorá každopádne stojí za to :)

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle program jsem cvičila už třikrát a za mě palce hore :) Fakt super sestavené a bavil mě mnohem víc než 30 DS :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ripped in 30 mám ráda, celkově cvičení od Jill je super. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi víc vyhovuje 30 days shared:-) Nicméně u Jilian mám pořád pocit, že strašně zatěžuju kolena, o což se celkem bojím...nemáš s tím problém?

    http://fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám s koleny problémy dlouhodobě, nicméně i přesto s Jillian cvičím a nedá se říct, že by se to výrazně zhoršilo... Asi to není ideální, ale přes bolest nechodím, takže tak :)

      Vymazat
  7. Kdysi jsem Jill hodně cvičila, ale teď už mě nějak nebaví... :( Já mám radši posilku, kde si pořádně můžu naložit a jet si svoje :D Ale věřím, že pro někoho tyto workouty mohou být fajn zpestření :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já to teď ráda kombinuju :) Posilku, Jillian, Shauna a další :) :D
      Nesnáším stereotyp :))

      Vymazat
  8. Vzhledem k tomu, že se zrovna po nějakém workout programu porozhlížím, nejspíš bych do něj i šla. Zní každopádně lépe než shred, ale musela bych se nejdřív podívat na průběh rippedu. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)