18. června 2015

RECENZE: Gorilla Burnout fuel

V nedávné recenzi jsem vám psala o RAW proteinech, se kterými jsem byla vcelku spokojená, hlavně s tím vanilkovým. Součástí produktů, které mi firma k recenzi poskytla, byl i burnout fuel prášek. Ten by měl být sestaven z nejkvalitnějších surovin a poskytnout plnohodnotnou náhradu pevné stravy :)



Burnout fuel 
Výrobek obsahuje všechny složky - polysacharidy, bílkoviny i nenasycené zdravé tuky. Údajně podporuje spalování tuků - to po jednom vyzkoušení ale posoudit nemůžu. Burnout fuel je (stejně jako protein) slazen sukralózou, navíc je přidán ještě steviosid (extrakt stévie). Obsahuje i chlorellu a extrakt zeleného čaje. Opět jsem dostala dvě příchutě, čokoládovou a vanilkovou. Prášek se má rozmixovat v 250ml tekutiny a pít. 

Čokoláda 
Voněla jako čokoládový puding a dokonce tak i chutnala. Neřídila jsem se návodem, namísto toho prášek uvařila jako krupici v mléce smíchaném s vodou. Vznikla taková kaše, ani hustá, ani řídká, zkrátka jako puding. Jediné, co mi trošku vadilo, byl trošku chemický ocas, nemohla jsem si pomoct. Cítila ho i mamka. Samozřejmě se to dá přežít, není to hodně zřejmé :)


Vanilka
Byla naprosto boží a získala si mě. Prve mě sice vyděsila ta zelená barva, ale pak mi došlo, že chlorella. Tentokrát jsem podle podle návodu prášek rozmixovala ve vodě a mléce. Vzniklý zelený koktejl jsem s chutí vypila - žádný ocas, žádný rušivý element. Doporučila bych více než čokoládu :) 


Složení: ovesná celozrnná extudovaná mouka, sušené odtučněné mléko, syrovátkový proteinový koncentrát, hydrolyzovaný kolagen, syrovátkový proteinový izolát, sojový lecithin, řepkový olej, chlorella dezintegrovaná, lysin HCl, taurin, aroma, zahušťovadla sodná sůl karboxymetylcelulózy a xanthan, extrakt zeleného čaje, sladidla steviosid a sukralóza.

Děkuju za možnost tyto produkty zrecenzovat :)

1 komentář:

  1. Taky jsem měla možnost gorillu vyzkoušet :) Mě na tom nic umělého nepřišlo, no :D Ale ta vanilková kaše vypadá hustě, moje mamka se jí bála ochutnat :D

    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)