25. srpna 2015

Bolest kloubů a svalů

Každého to občas postihne. Namáháme se moc v posilovně nebo doma, někdy to je pouhým vlivem počasí nebo dehydratace. Pokud bolest přetrvává, je v celku logické začít něco dělat. Škoda je, že mnoho lidí vezme Ibuprofren nebo Ibalgin a mají vystaráno. Já do sebe nerada cpu více prášků, než je potřeba. Je jasný, že v některých krizových případech to vážně nejde, ale pokud to není nutné, využívám raději různé gely a mastičky. A dneska bych vám ráda ukázala své osvědčené :)



V krizovkách sahám po Ibalginu, protože u mě funguje nejrychleji. A rychlostí oplývá i tento gel. Nejčastěji ho používám na bolavé zápěstí, kde mám patrně chronický zánět a pomáhá skvěle :) Jediným mínusem pro mě je nelákavá vůně věčně hledám problémy... :D


Rašelinová mast se mi osvědčila při bolestech kolen a kotníků. Mažu si je vždy před spaním. Mast je chladivá a navíc příjemně voní. Jen se po zaschnutí nelekněte lehce tmavších míst, kam jste ji nanesli :D


Tyto koňské masti nebo balzámy nebo co to vlastně je zase tak často nevyužívám. Jen minimálně, když mě začnou bolet záda, což je díkybohu málokdy. To pak je mamka nucena masírovat, nejlépe tou s chilli papričkami, která příjemně pálí (a ta vůně je opět boží :3)

Co používáte v boji proti bolesti vy? :)

6 komentářů:

  1. Též do sebe nerada cpu nějaké prášky, už jenom z důvodu, že jsem na ně byla i imunní a nic nezabíralo - tudíž to nechci pokoušet znova :D
    Jinak super tipy :) tu koňskou mast občas použiju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek:-) Když tahám těžší váhy, taky začínám cítit klouby. Tak tvoje tipy určitě ráda vyzkouším:-)

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Svaly občas zabolí, ale klouby ještě naštěstí ne, ale tohle jsou super tipy, takže si je určitě uchovám, až budou potřeba :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ibalgin mastička je super. Mám ji doma a často se s ní mažu. Přijde mi totiž, že mě pořád něco bolí :-D . Na zánět šlachy, který jsem měla nedávno u kotníku, byla ale krátká. Pomohl mi až wobenzym , který jsem si koupila původně jen na zkoušku, ale když jsem viděla, že mě noha už tolik nebolí, tak jsem si pak koupila větší balení a mám ho doma pořád.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já jsem také měla docela dost veliký problém s bolestí svalů a kloubů a to hlavně po sportování. Nicméně jsem pak narazila na jeden článek na internetu, kde mi doporučili věc, která se jmenuje tejpovací pásky. Vůbec jsem nevěděla, co to znamená a dost mi to pomohlo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem docela dost dlouho trpěla na bolest hlavy a hlavně bolest kloubů a vůbec jsem si nevěděla rady až do doby, dokud jsem nenarazila na takové cbd doplňky , které mi tyto neduhy dokázaly docela dost s jistotou odstranit a já jsem za to moc ráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)