3. srpna 2015

Food inspiration XXVII.

Teď už mezi jednotlivými díly takové mezery nejsou, zase je období světla a skvělého jídla, které fotím každým úhlem je prostě fotogenické!. Jídelní inspirace je většinou z týdne, kdy u nás byla Terka Týpeček!, takže jsme si dávaly mňamky - i v rámci dietky, haleluja :) Užíváte si léto a užíváte si dobroty? :) Doufám, že jo... Protože jinak vám život utíká, a vy si ho ani neosladíte! :) ♥



Improvizovaný piknik. Stále se obloha zatahovala a roztahovala, ale nakonec jsme to riskly a vytáhly deku. Celozrnné tousty se šunkou a sýrem, rybízová bublanina a ovoce na talířku :) Čistá voda je samozřejmostí :)


Po dlouhé době taky můj oblíbený těstovinový salát zasypaný sýrem a zakapaný balsamikem :) Recept najdete tady :)


Jeden den upečeno, druhý den posnídáno :) Rybízová bublanina ze špaldové mouky s drobenkou, mňam :) K tomu tvaroh a pistáciová čokoláda z Rossmanu :)


Mám ráda pečeného králíka. Ostatní měli se šťouchanými brambory, já si dala pečené brambory s tymiánem a k tomu domácí "tatarka" - tvaroh se koprem a trochou soli. 


Další ťuťuňuňu sklenička z Nanu Nana! Tentokrát i s brčkem, po které jsem toužila hodně, opravdu hodně dlouho! V ní smoothie z banánu a borůvek a k tomu dva citronovo-makové muffiny s lemon curd krémem uvnitř - ty jste mohli vidět už ve Střípkách z pečení :)


Zase ty zapečené brambory - ale nemůžu za to, zamilovala jsem si je :) Se sýrem a bylinkami. A k tomu kuřecí plátek, taková klasika. 


Dokonalá snídaně! Parfait už klasicky z tvarohu, opečených vloček a jahod. K tomu karamelová káva a voda s citronem. Počasí přálo, tak jsem ji posnídala v trávě a pak se spolu s knížkou odebrala na houpačku :)


Na facebooku i blogu jste mohli zaznamenat, že zkouším vyrábět domácí chia marmelády. Jsou dobré, zdravé a chutné :) Tady jsem si dala jahodovou na celozrnných toustech i s arašídovým máslem. Zdravá verze Ameriky! :D


Tvaroh, pokolikáté už? No to je jedno, je tu sice často, ale stále ho mám ze všeho nejradši! :) Spolu s borůvkami, malinami, kešu oříšky a trochou čokoládky.


Snad po měsíci ovesná! Bylo docela zataženo a něco teplého hned po ránu přišlo vhod :) Vařená ve vodě s chia semínkama. Nahoru jahody, borůvky, bobeček máslíčka a trošku Schogetten čokoládky ♥
A piškotový ovocný dortík v pozadí jako dezert (hned k snídani, proč ne!) Ale vsadím se, že jsme si to s Týpečkem nynyny užily, stejně jak celej skorotýden ♥

9 komentářů:

  1. Týpeček zde ♥ mňam, uplně bych si to jídlo zase dala :D..bobečky máslíčka top, jinak ještě, že nám ten piknik vyšel, i když teda to počasí nebylo extra na piknik, ale to nám nevadí, vyrazily jsme i tak :) (:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty chia marmelády mě moc lákají. Nějak jsem totiž těm semínkům nepřišla na chuť :D A závidím snídani v trávě i piknik! Takovou možnost nemám...naposledy jsem venku jedla na cyklostezce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marmeládu zkus :) No, já myslím, že jsou určena na přidání někam, nemají nějakou specifickou chuť :D :)

      Vymazat
  3. Jéé ty toustíky, ty já miluju a teď jsem na ně dostala strašnou chut :D vše vypadá suprově! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten piknik :* a bublanina ... Áááá. Strašné chutě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Takových dobrot, dala bych si snad všechno, mňam! :D
    Na tousty mám chuť už dloouho, ale ještě jsem nikde nenarazila na celozrnný toustový chleba. :/
    Ta rybízová bublanina a ta pistáciová čokoláda? Hned bych si dala taky, to vypadá skvěle.
    A o tom tvarohu a té ovesné ani mluvit nebudu, nejlepší! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Míšo, to je zase krása!:-) Ze špaldové mouky taky hrozně ráda peču:-)

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Teď mi tu řve břicho hlady. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Omnomnomnom,vsechno vypada skvele :) !
    Musím navrhnout kamaradum piknik :D !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)