25. října 2015

Střípky pečení II.

Už uběhly další tři měsíce? Hodně dlouhá doba - během ní jsem dost pekla (zas, opět, miluju to :D) a vy se můžete na většinu mých výtvorů podívat :) Některé tady nejsou, protože buď hezky nevypadaly, nebo se bohužel snědly dříve, než jsem stihla mrknout :D I tak si ale myslím, že tu toho je dost. Tak si užijte fotky a dejte mi vědět, co jste pekli vy! :)



Máte rádi ty ovocné košíčky z cukráren? Já moc, ale do cukrárny chodím raději na nějaký dortík. Doma je ale tak 2-3x ročně upečeme, přestože zaberou dost času. Ale za tu práci to stojí, chutnají lépe, zvlášť když víte, že jste si vše udělali sami :)


Opět oreo cheesecake, tentokrát k narozeninám tatínkovi :) Myslím, že jde o můj neoblíbenější dezert :D


Výborný tvarožník, který jsem určitě nedělala naposled - docela jsem si z něj sedla na prdel. Recept najdete u Kristiny :)


Občas to chce i něco super-nezdravého. Vysoký kynutý koláč s jablky a švestkami ♥


Meruňková bublanina s drobenkou. Tímhle jsem se dokonce nacpala i večer oops :D


Medovník pro maminku ♥ Zabité 4 hodiny, je to hrozná piplačka :D


A ještě jeden detail jsem si neodpustila ♥


První domácí flapjacky! Dokonalé :)


Klasicky celozrnná banánová bábovka


Ať tady nejsme jenom o sladkém, tak jsem pekla i výborné celozrnné housky, převážně na svačiny do školy.


Další v pořadí celozrnného pečiva jsou ty nejlepší loupáčky


Banánové brownies


Tuňákové muffiny - nic moc, ale jako nouzovka na svačinky to jde :)


Sice nepečený, ale prostě výtečný - piškotový dort


Perfektní cheesecake s lemon curd krémem :) Snědla jsem téměř čtvrtinu, jak byl dobrý :D


Koláče s vůní podzimu? Miluji. Přesně tento je takový - kynutý, hruškový, s rozinkami a drobenkou ♥


Opět spíše nepečeného charakteru, jediný, co prošlo jakýmsi teplem, je pudink, který sušenky spojuje. 


Po sto letech jsem pekla perník, dokonce pradědův perník. Je perfektně jemný, nadýchaný... Prostě dokonalý - miluji perníky :)


Jednoho dne jsem dostala myšlenku na krásné pohodové relaxační odpoledne. Dopoledne jsem proto upekla výborné citronové sušenky a odpoledne jich pár sezobla k pečenému rybízovému čaji ♥


Banánový chléb s mandličkami - a byl výborný. S domácí nutellou dokonalý :)


Další medovníček, doufám, že na nějakou dobu poslední. Tento byl pro mého přítele k narozeninám. Mimo ten jsem udělala ještě další 3 mamce do práce, protože končí.. Po té vší práci jsem neměla chuť ani ochutnat... :D


Dnes pečený, asi před hodinou vytažený z trouby - jablečný koláč! Doufám, že bude tak skvělý, jak skvěle voní... Uvidíme zítra :)

3 komentáře:

  1. Ty jsi prostě talent ! A dělat 3 medovníky během 3, měsíců- to chce obdiv! Snědla bych ti snad vše, ale nejvíce tu bublaninu, kynutý koláč a jablečný koláč!

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to je krása, jsi šikovná :) Já peču hrozně ráda, ale musím na to mít čas, prostor a náladu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten oreo cheescake ! Omnomnomnomnomnom :D !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)