6. října 2015

Zdravé novinky za září

Další měsíc za námi, po dlouhé době víceméně trávený ve škole. Jeden týden jsem sice strávila na cyklovodáckém kurzu, nicméně vám nebudu lhát, třeťák je záhul a volného času je čím dál tím méně. Mám pocit že se jen učím, občas si zacvičím a zbytek času trávím v kuchyni nebo uklízením a pak jen lehnu do postele a jsem ráda, že jsem ráda. Články na blog se tedy snažím psát hlavně o víkendu, na nějakou tu dobu dopředu :D I v září jsem ale vyzkoušela hodně nových věcí, až se divím, kolik jich je. Asi dost na to, abych teď nějakou dobu nezkoušela nového nic a netrápila peněženku více, než je nutné :D Nicméně nejdu dnes psát o všech, protože minimálně polovinu některé zařadím do jiných článků :) 



Ugo šťáva
Poprvé jsem ochutnala ugo šťávu, ke své smůle ne čerstvou, ale tu v lahvičce, která je mimochodem strašně roztomilá :D Příchuť meloun, jahoda a pomeranč nebyla vůbec špatná, ale asi jsem od toho čekala více. Ale jako zpestření, proč ne:)


M&S peanut butter 
Dlouho předlouho jsem měla na tohle máslíčko zálusk, bohužel ale nemám M&S nikde blízko. V Praze jsem se ale pro koupi rozhodla, i když jsem kvůli ceně celkem váhala. Udělala jsem ale rozhodně dobře, protože je výborné! Budu s ním ale muset šetřit, ať mi vydrží až do další návštěvy Spencera co nejdéle :)


Šmakoun meruňka
Ležel mi v lednici už... no dlouho, hodila jsem ho do košíku při nějaké akci. Vždy jsem si říkala, co těm lidem na šmakounovi tak chutná, však je to jen zpracovaný bílek, ne? Když jsem ochutnala meruňku, tak jsem i pochopila - je opravdu moc dobrá, nekupovala jsem naposledy. Skrz cenu ale asi budu vyhlížet jen akce, jako obměna je to fajn. A s kukuřičným chlebíkem, arašídovým máslem a kakaovými boby - delikátní svačinka na večer :)

Co už znáte a máte rádi a co jste za poslední měsíc ochutnali vy? :) Čekám na vaše reakce v komentářích :)

3 komentáře:

  1. Já jsem byla ze švestky s kurkumou docela zklamaná, ale jiné pitíčka od UGO byly supr. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. UGA chci zkusit, ale šmakoun mě nějak ničím nezaujal :( Kromě lískooříškového krému, ten bych žrala pořád :D

    OdpovědětVymazat
  3. Teď mám Šmakouna přírodního v lednici :-)
    UGO mám moc ráda!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)