16. listopadu 2015

Keep going!

Něco do kategorie Motivace jsem napsala naposledy v dubnu a vlastně ani nevím proč. Možná vím. V dubnu jsem se snažila shodit kila, co jsem nabrala v Dánsku. Motivovala jsem se různými fotkami, obrázky, citáty i články lidí, co se jim podařilo zhubnout. Koukala jsem na svoje staré fotky. A pak jsem dostala mononukleózu, tudíž veškerá snaha o hubnutí šla stranou a já jen spala a řídila se svou jaterní dietkou. Nebylo to to, co jsem chtěla, ale zdraví mi bylo přednější. Pak zase přišly zmatky ve škole, operace kolene, rekonvalescence a mnoho dalšího, skrz co jsem prostě stagnovala a kolísala nahoru a dolů. Každopádně od návratu ze Skotska jedu znova - opravdu poctivě cvičím, zdravě jím, hlídám si, co jím, a cítím se skvěle. Ujasnila jsem si v hlavě, co opravdu chci, úplně mi to přecvaklo a jdu si zatím. A i když ta cesta nebude nejlehčí (přece jen jsem si tím už jednou prošla), vím, že to zvládnu. A stejně tak každý další, kdo bude chtít. Dneska opět pár obrázků na nakopnutí motivace :)













5 komentářů:

  1. Jé, tak to ti závidím a držím palce, ať to dotáhneš až do konce. :) Já bohužel tak silnou vůli nemám, ale když se vidím v zrdcadle, tak se mi chce brečet a nejradši bych se neviděla, tak to mě namotivuje, ale přes zimu je to horší, v létě se do toho více zápálím než v zimě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce! :) Já mám problém zkrotit svůj šílený jídelníček... ale zatím už určitou dobu každý den cvičím, akortá moc odbře vím, že strava je 70%. Tak bych se do toho měla opřít pořádně jako ty :D.

    OdpovědětVymazat
  3. doufám, že už jsi komplet zdravá a můžeš si jít za svým cílem¨:) ten první citát je super, vidím poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně těch obrázků znám, dřív jsem prolézala tumblr se všema #fit #fitspo hashtagama :D ale ta nástěnka s DO IT by se dala udělat i doma, to je super nápad :) držím ti palce!
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, zvládla jsi toho od dubna hodně:D Každopádně držím palce, ať docílíš toho, co chceš:-)

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)