1. prosince 2015

Banánový mugcake

Zdravím vás při prvním prosincovém dni :) Jak jste mohli zaznamenat na instagramu, o víkendu jsem si dopřála tuhle dobrotu s roztékající se čokoládou - pro vás mám návod, jak na to! :) A mezitím, co vy si budete číst, jdu si udělat oblíbenou hnědou rýži s kuřecími kousky a kukuřicí - mňam! :) Kdysi dávno pradávno jsem přidávala recept na mugcake plný kokosu a čokolády, spoustu dalších ingrediencí v něm. Výborný je, ale dnes přicházím snad s nejjednodušší variantou. Základem jsou 3 ingredience a další variace jsou už na každém z vás :) Jaký je váš oblíbený recept na hrníčkový koláček? :)


Budete potřebovat:

půl zralého banánu
vejce
5 lžic ovesných vloček

To je vše. Banán vidličkou rozmačkejte na kašičku, přidejte vajíčko a vločky a pořádně zamíchejte. Podle potřeby přidejte nějaký sirup na doslazení. Osobně část vloček nahrazuji proteinem, který mi koláček dochutí :) Dejte do hrníčku nebo misky, strčte na 3 minutky do mikrovlnky a vyklopte na talířek.
Nejraději ho mám s arašídovým máslem, které většinou přidám přímo do těsta, kostkou vysokoprocentní čokolády, tvarohem a kouskem ovoce :)

1 komentář:

  1. Miluju toho, kdo ,,vynalezl" mugcake, protože to je ta nejrychlejší a nejdobřejší snídaně na milion způsobů :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)