9. prosince 2015

Proteinové tyčinky II.

Po nějaké době zase něco z kategorie vyzkoušeno. Druhý díl o proteinových tyčinkách, ten první si můžete přečíst zde. Dneska to bude o takových těch ne zrovna známých a světových, zůstaneme u nouzovek z drogerie a zdravé výživy. Nezapomeňte mi dát vědět, jestli jste nějaké zkusili a co si o nich myslíte! :)


DM 50% PROTEINOVÁ TYČINKA
Jak už jsme zvyklý u tyčinek z DM, jsou krapet žvýkavé, což mně osobně nevadí. Vanilková příchuť je dobrá - jemná, nijak výrazná. Klasicky máčená v čokoládě. V Karolíně v Ostravě, a dokonce i v našem Jeseníku, jsem objevila příchuť brownies! Strašně jsem se na ni těšila - je velmi dobrá :) Samozřejmě byly lepší tyčinky, ale na tu cenu a bílkoviny krása :)



ROSSMANN TYČINKY
Ochutnala jsem všechny tři příchutě - vanilka, kokos a čokoláda. Vanilka je větší než zbylé dvě varianty, zato mě oslovila nejméně. Když srovnám s vanilkovou z DM, je to 10 a 1. Moc mi nechutnala. Čokoládová taky nebyla nic extra, přišla mi strašně umělá. Kokos hodnotím nejlépe - opravdu mi tyčinka chutnala. 


MAX SPORT
Proteinu má sice asi ze všech vyzkoušených nejméně procent, ale stále jich má více, než kdejaká jiná sladká tyčinka. Na tom vůbec nezáleží - chuťově totiž do kapsy klidně strčí kdejakou deluxe proteinovku. Jemně čokoládová, tak akorát sladká, konzistence není moc žvýkavá. Cena je kolem 35 korun, což se jednou za čas dá. U nás jsem našla ještě variantu vanilka, jahoda a oříšek, ty jsem ale zatím bohužel neměla čas ochutnat :)

Co vy a proteinové tyčinky, kupujete? :)

5 komentářů:

  1. J8 znám teda jen ty z DM a ty mi chutnají opravdu moc! :) Na ty další jsem tak nějak nenašla odvahu, čtu spíš negativní recenze..

    OdpovědětVymazat
  2. Jé -já mám na blogu podobné dva články :-) - jeden o tyčinkách z Rossmanna a DM (tedy nejen proteinových) a druhý o proteinových tyčinkách.
    Ta čokoládová Maxsport mi narozdíl od tebe moc nechutnala, shodneme v názoru na čokoládovou z Rossmanna(nic extra). Ty ostatní vyzkoušené nemám.
    http://werka13.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi, velmi, velmi dávno (ještě jako nevegan :D) jsem měla ty z Rossmannu a vůbec mi nechutnaly, měla jsem moc ráda tu z DM, sušenkovou. Teď už nemám moc na výběr, ale proteinovky vlastně nějak nepotřebuju. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si kupuji ty z DM a teď mám zamilovanou brownie :3
    Jinak mi moc jedou questky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty z DM mám moc ráda, ale v poslední době objednávám ve velkém čokoládové tyčinky od Janka. Simča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)