17. března 2016

Food inspiration XXXIX.

Ahoj! Dneska se vám hlásím opět s jídelní inspirací. Delší dobu tady žádná nebyla a fotek mám momentálně víc než dost! Doufám, že vás článek ve sluníčkovém dni potěší. Dnes je po dlouhé době zase krásné počasí, už celá nedočkavá vyhlížím jaro ❤ Nezapomeňte mi napsat něco o vašem jídelnícku


Nedělní ráno si žádá dokonalou snídani, a to nejen chuťově, ale i vzhledově. Tahle se mi obzvlášť líbí :) Vanilková ovesná s chia, banánem, borůvkami a malinami a navrch kešu máslo. Nejkrásnější začátek dne :3


Jedna z mála slaných snídaní. Pšenično-žitná bagetka se šunkou a sýrem a k tomu nějaká ta zelenina.


Vláčné kakaové waffle s vanilkovým pudinkem, horkými borůvkami a čokoládou Vivani. 


Koprovku mám strašně ráda, moje mamča ji prostě umí.


Typické školní ráno - ovesná  s kakaem, banán a máslo s čokoškou.. Nějak se probrat musím :D


Jeden den jsem to katastrofálně přehnala se sladkým a při pomyšlení na sladkou snídani se mi dělalo až špatně cože?!. Volba padla na míchaná vajíčka! Hezky na toastech se sýrem, jak to mám ráda... A zelenina samozřejmě nesmí chybět :)


Alpro čokoládový pudink je dokonalost sama o sobě. A s banánem? Ještě větší... A s müsli už vůbec neznám hranic, snědla bych toho hafo... :D


Müsli je u mě na stole teď pravidelně, je to mé nejoblíbenější zpracování vloček :D Snad nikdy mě nepřestanou bavit různé kombinace müsli, pokaždé jiná chuť. Recept najdete tady :)


Celozrnná kostka z Penny, pěkně se šunkou a vajíčkem. Něco jako oběd, spíše taková druhá snídaně před cvičením joo, noc byla dlouhá...


Nejlepší nejlepší a ještě jednou nejlepší tvarožník na světě! Tentokráte mega zdravý! Použila jsem samé skvělé věci, jako je pohanková krupice, kokosové máslo a kokosový cukr... Neměla bych problém sníst celý plech... :D

6 komentářů:

  1. Vafle vypadají úúúžasně, ale ta koprovka mi zkazila chuť na všechno :D :D
    Koprovka je asi klasika, buď ji miluješ nebo nenávidíš :D

    OdpovědětVymazat
  2. ó můj bože, ten tvarožník! To bych snědla celý plech! :D
    Jinak u druhé fotky, máš napsáno sladká snídaně místo slaná :)

    OdpovědětVymazat
  3. První kašička vypadá fakt luxusně! A stejně tak tvarožník :) Děláš chutě :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty wafle vypadaji paradne!:) nechapu, jak se muzes donutit ke slane snidani, ja s tim mam hroznej problem:D

    www.wantbefitm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k ní nenutím, občas se prostě vzbudím s tím, že nemám chuť na nic sladkého :D

      Vymazat
  5. Hmm - kešu máslo z M&S...Taky si ho dávám občas do kaše a občas na mugcake. A raději ho nezkouším lžičkou jen tak (myslím, že to by neskončilo u jedné).
    A ovesná s čokoládou a banánem - to je naopak moje víkendová snídaně. Ve všední den to jistí styl "zaleju musli vařící vodou, přidám jogurt" - je to úplně nejrychlejší snídaně ;-). V pauze než musli ochladne zvládnu koupelnu... Prostě každá ušetřená minuta se hodí (protože o to dýl můžu zůstat v posteli)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)