11. dubna 2016

Food inspiration XLI.

Tak vás vítám u dalšího dílu vaší oblíbené inspiraci! Jak se vám daří? Mně osobně poslední dobou nic moc, zdravotně na tom nejsem nejlíp a i časově jsem dosti vytížená, tudíž jsem vyčerpaná po všech stránkách. Příští měsíc začnu opět chodit při škole ještě i do práce, tak jsem na sebe docela zvědavá :D Pár dní teď bylo sice sluníčko, což pro mě byly naprosto skvělé dny plné energie... Ale teď je už opět několik dní pod mrakem, sluníčko nevidět a já mám opět pochmurnou náladu... Snad brzy zase vykoukne :)



Na úvod opět jedna z těch nejpovedenějších snídaní. Ale to bych zase lhala, všechny snídaně jsou dokonalé, protože ráno si opravdu dopřeju to, na co mám chuť ♥ Tentokrát to byla po dlooouhé době ovesná kaše! Pěkně smíchané vločky s chia semínky, trochou vanilkového proteinu a navrch skořice, ovoce a hořká čokoláda. Venku bylo krásné počasí, tak jsem vyměnila i bílou misku za barevnou a hned mi bylo veseleji :)


Když mám místo obědu jen kousek ovoce s jogurtem, mám ráda větší svačiny. a když nevím, jestli mám víc chuť na sladké nebo slané jídlo, dám si od obojího kousek! :D Opečený slunečnicový chléb, jeden s gervais a vajíčkem, druhý s mandlovým máslem a banánem :)


Menší snídaně v podobě superproteinových muffinků! Spolu s karamelovou kávou to byl pěkný začátek dne:)


Jednou jsem zkoušela udělat k obědu i něco nového, aby to pořád nebylo pečené kuře-rizoto-kuřecí na smetaně-kolotoč jídel, která doma jedeme stále do kolečka a začíná to být celkem nuda. Vyzkoušela jsem proto vepřové nudličky se zázvorem s rýží - byly výborné, lehce nasládlé ananasem a lehce ostré díky zázvoru. 


Ráno jsem jela kardio na lačno a pak se nemohla rozhodnout, jestli chci víc tvaroh s povedeným domácím kokosovým müsli, nebo tu skvělou marmeládu bez cukru. Opět od každého kousek - jak já miluju rána ♥


Lehká večeře - rýže s vepřovými kousky, zeleninou a sýrem. Po cvičení ideál :)


Skvělé overnight oats - není to klasická vařená kaše, ale kaše, která se připravuje přes noc. S brusinkami a oříšky. Brzy očekávejte recept :)


Ve skleničce trošku avokádového pudinku s banánem (recept), k tomu kousek zdravého tvarožníku s borůvkami a papája :)


Na pudink výše jsem nespotřebovala celé avokádo - část jsem si nechala ke snídani na chléb pod vajíčka, v kombinaci s nimi ho mám totiž moc ráda :) 


Na důkaz rovnováhy mezi zdravým a nezdravým jídlem jsem si udělala domácího pribináčka s grankem. Jedním slovem to byla dokonalost ♥, sladký návrat do dětství :) Brzy si jej připravím znovu :)


A tady už máme svačinu i s večeří dohromady - měla jsem prostě hlad :D Výborný slunečnicový chléb (kupuji v Lidlu) s vajíčky, sýrem a ředkvičkami. A samozřejmě zelenina :)


A tady už máme tu marmeládu bez cukru, na které si poslední dobou celkem ujíždím! S firmou koldokol jsem navázala spolupráci a brzy vás určitě nemine recenze na jejich fajn produkty! Mně se velmi líbí nápad, s kterým se do výroby pustili. Na snídani tedy padla Bioláda Arónie na toastech s tvarohem :)


Opravdu lehká večeře! Zeleninový salátek s mozzarellou a k tomu pár cornies. Jednoduché, chutné. Na noc ideální. 


Lučinu mám strašně ráda, dlouho jsem ji neměla a konečně jsem pro ni opět našla místo ♥ Spolu se zeleninou a chlebíkem! 


A na závěr jedna delikátní snídaně zas, opět. Zdravý cheesecake! Krustu tvořily rozdrcené melasky s kokosovým olejem, náplň z ricotty, jogurtu a tvarohu. Navrch trošku hořké čokolády pro chuť. A krásný začátek velikonočních prázdnin byl zajištěn!

4 komentáře:

  1. Avokádo s vajíčkem naprosto zbožňuju :) !


    Míša - runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Samé dobroty! Mňam :) A ta papája.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj pribináček s grankem mi připomněl, jak jsem si tuhle ušlehala dvě deci šlehačky, zasypala to grankem a jedla to polévkovou lžící rovnou z nádoby od šlehače :-). Celkem slušná nálož tuku... Ale prostě jsem na to najednou dostala chuť ;-). Teď momentálně mám naštěstí kedlubnové období ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Pribináček posypaný Grankem vypadá super. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)