28. května 2016

Food inspiration XLIII.

Zdravím! Je konec školního roku, práce hodně a času málo. Logicky? Nic nestíhám! Ani přidávat na blog... Tak jen dnes házím rychlý díl opět nějakých těch fotek do sbírky, příští díl bude čistě v duchu paleo, tak se můžete těšit. A já se jdu zase trošku učit :( Dejte mi vědět, jak se daří vám, jestli taky už pomalu nevíte, kde vám hlava stojí, nebo jak to máte! : ) Brzy se snad zase ozvu ♥



Jedna menší svačinka. Trošku bílého jogurtu smíchaného s vanilkovým proteinem pro ochucení, na vrch celozrnné špaldové lupínky ze zdravé výživy, rozinky a kešu oříšky ♥


Vepřovou panenku mám moc ráda. Takhle ve slanině, s pečenými brambory a česnekovým dipem je skvělá :)


Další svačinka, plná cukru a bílkovin! Tvaroh zředěný mlékem a rozmixovaný s jahůdkami z mrazáku. Navrch chia semínka.


Skvělý tvaroh (výjimečně ten z alobalu, ne z vaničky - mnohem lepší!) s proteinem, k tomu domácí semínková granola. A ještě pár cornies s arašídovým máslem, čokoládovou bio pomazánkou a kiwi. Snídaně, po které jsem do celého dne skvěle nastartovaná :)


Ani nevím, kdy jsem si znovu oblíbila špenát :D Nikdy mi moc nechutnal, ale poslední dobou na něj mám chuť. S žitnými těstovinami a kuřecími plátky. Dobrota.


O pohankovo-tvarohových minimazancích jsem se už určitě v souvislosti s Velikonoci zmiňovala několikrát! Tady opět s tvarohem, nějakou bioládou a hrneček mléka. Tyto snídaně v duchu pečivo-marmeláda-mléko mi strašně připomínají dětství.. Strašně si tyto okamžiky užívám!:)


Nově ochutnaná questka v příchuti jablečného koláče - jedna z těch lepších.


Sousedka stále posílá nějaké své výtvory! :D Tak to by bylo, abych taky neochutnala. Poprvé to byl tento piškotový s tvarohovým krémem a pomerančem, který mi moc nechutnal, ale podruhé poslala piškotový dortím s malinovým krémem a tvarohem, a ten byl teda luxusní! ♥


Klasicky chia kaše, banán, a místo arašídového másla tentokrát kokosové:)


Při návštěvě polska jsem dlouho odolávala typickým kremuwkam, což je právě zákusek, který vidíte na fotce. Poslední den jsem ovšem sedla do kavárny a objednala si... A takovou dobrotu jsem už dlouho nejedla. Ten krém byl tak jemný, chutný, vůbec nebyl těžký máslový... No myslím, že budu hledat tradiční recepty a vyzkouším doma! Doporučuji všem při cestě do sousední země ochutnat :)


Slaná snídaně? A na narozeniny? Ano. Čekal nás dort a já nechtěla mít celý den plný sladkého jídla. A hlavně jsem na slanou snídani měla opravdu chuť. Teplé toustíky se šunkou, sýrem, celerovou pomazánkou a zelenina.


Opravdu mám ráda ten typický český řízek. Pěkně vypečený, křupavoučký s bramborovou kaší a kyselou okurkou!


Chia kaše s vanilkovým proteinem, rozmačkaný banán a kakaové boby v kokosovém cukru. 


Losos, láska mého života! Grilovaný, se šťouchanými brambory a trochu té zeleniny.. Já ho opravdu zbožňuju, byla bych jej schopná obědvat i večeřet 7 dní v týdnu ♥


A na úplný závěr nějaký ten cheat - byla prostě chuť, velká. Skořicová esíčka (opět láska ♥) se sklenkou vychlazeného mléka:) 

1 komentář:

  1. Takových dobrot! :) Tvaroh z alobalu miluju se strouhanou mrkví :D A mazanec a k tomu mléko- naprosto nejlepší kombinace! :)
    Jinak čas nemám vůbec :D zkouškový je děs a hrůza.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)