23. června 2016

100denní výzva

Natvrdo, jistě. Možná, že když to napíšu na blog, kde si to přečte tolik lidí, nebudu mít takovou tendenci to třeba v půlce vzdát a zase skončit. Bude mě motivovat to, abych neklesla před takovou spoustou lidí, a hlavně některýma, co mě znají osobně. :)



V poslední době jsem trošku zlenivěla, skrz zdravotní stav jsem taky dost věcí dělat nemohla a to se na mně docela odrazilo. Přibrala jsem, zhoršila se mi pleť, psychika taky za nic nestojí. Když se do něčeho pustím, vydržím tak týden-dva, než se přejím sladkého a vezu se zase v tom kruhu, kdy se sebou nic nedělám. Teď mám ale novou motivaci. Žádná krásná postava do plavek, to jsem letos zase nestihla. Chci se vejít do šatů na stužkovací ples.


Ale tohle není hlavní cíl. Mým hlavním cílem je být zdravá. Chci mít zase jasnou pleť, nemuset denně používat makeup. Zdravé vlasy, nehty. Chci být psychicky v pohodě, cítit se dobře a nebýt 98% času v depresi. Užívat si každého dne, být šťastná. Určitě mi hodně z vás porozumí, co tím myslím.


Plán je víceméně jasný - začnu pracovat na psychice, začít vnímat ty malé věci okolo, které dělají svět krásnější. Denně cvičit, protože pohyb je lék na všechny neduhy. I kdyby to měla být jen delší procházka. Vyčistit stravu - žádné umělé sladkosti, umělé věci. Jíst přirozeně, to dobré, co se odrazí na těle. To, po čem se cítím dobře, sytě, ale nepřecpaně. Zdravě. A chodit hodně na sluníčko ♥ Snažit se těch 100 dní vydržet, potom samozřejmě neskončit. Věřím, že to dokážu. 


A začnu hned teď úklidem pokoje. Protože když je čisté místo, kde žijete, může být čistý i váš život. Nebudu si říkat, že začnu od zítřka/pondělí/prvního. Začnu hned, bez ohledu na to, že jsem ráno sežrala čokoládu. HNED. 

5 komentářů:

  1. Moje nejlepší kamarádka má asi 73 dní do svatby, tak mám taky velkou motivaci začít být zase pozitivní :)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý plán, ta psychika je fakt důležitá a chce to mít v hlavě všechno srovnané :) budu držet palce, snad Ti blogová podpora pomůže :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem na tom podobně. Před třemi týdny jsem si zranila rameno a nemohla od té doby cvičit. S víc volným časem přišlo i špatné jídlo, špatný spánek, špatná pleť. Teď se snažím vrátit zpět do svého režimu, v úterý jsem po třech týdnech cvičila, včera se skoro nemohla hýbat, tak jsem se jen prošla s pejskama a vygruntovala celý byt, aby až se dnes vrátím z jógy mohla jen padnout do čistého a odpočívat. To dáme a brzy se budeme cítit zase skvěle :-)

    www.42stupnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je velmi inspirativní post, snažím se motivovat pořád, ale vždycky se nejlíp namotivuju právě u takovýchto skvělých článků, když vím, že někdo taky tvrdě dře. Přeju ti, ať se zadaří :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, psychika je podle mě úplně nejdůležitější. Já kvůli zdraví ted nemůžu hodit do fitka a jsem líná cvičit doma. Navíc denně jím furt nezdravý jídla, takže motivace taky žádná.. achjo :D jo a přeji hodně štěstí :)

    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)