15. července 2016

Food inspiration XLIV.

Přeju vám všem pěkný podvečer. Jaké je u vás pořasí? Tady strašně zataženo, chce se mi stále spát a dokopat se k nějaké smysluplné činnosti je docela těžká věc :D Od návratu z Brna chodím stále do práce, docela mi z toho už hrabe. Práce průvodce není moc jednoduchá.. :D Dneska jídlo z posledního týdne školy, píšu mezitím další články, tak snad něco dopíšu do konce... Napište mi, jak se máte! A co prázdniny? :)



Toto bych označila za hotový kulinářský zážitek, chuťově velice luxusní! Cuketovo-banánový koláček s nutellou z avokáda, k tomu čerstvé maliny a vychlazené mléko. Miluju snídaně ♥ Recept na koláček najdete tady, na čokoládovou pomazánku zde.


Ovesná kaše s vanilkovým proteinem a semínky chia. Navrch kolečka banánu, kuličky hroznového vína, kakaové boby v kokosovém cukru a 100% mandlové máslo z drogerie DM.


Na večeři mám občas velkou chuť na toasty. Tak jsem si trošku udělala :D Se šunkou a sýrem, a vedle zelenina ještě s trochou šunky, ať trošku naženeme ty bílkoviny :)


Naprosto zbožňuji domácí pečenou granolu ♥ K snídani ji mívám teď pravidelně. Vždy s tvarohem a ovocem - v tomto případě maliny.


Rozpečená questka s kešu máslem je na svačinku ta nejlepší věc, jakou si člověk může dát :D Zvlášť v jeho oblíbené příchuti :)


Další ovesná, zkoušela jsem vzoreček čokoládovo-kokosového proteinu, vcelku ušel. S přídavkem extra kakaa, kiwi a Lindt pralinkou z jedné dokonalé bonboniéry:)


Miluju míchaná vajíčka, už jsem se o tom někdy zmiňovala? :D Ne, jen minulý díl této rubriky byl plný vajíček. A tak, opakování matka moudrosti. Na slanince s celozrnným opečeným toustem, zeleninou a ovocem.


Mám hodně ráda klasický chléb, hlavně když je hned po ránu čerstvý, nebojím se dát si klidně dva krajíčky. S cottage sýrem bez laktózy, šunkou, sýrem a zeleninou. Někdy prostě snídám i na slano.


Už jste ochutnali pečený hermelín? Jestli ne, děláte velkou chybu. Na blogu už máte recept, tak neváhejte vyzkoušet! Jde o opravdu delikátní oběd nebo večeři, zvlášť, když použijete hermelín figura a trošku omezíte tuky. S pečenými brambory, zeleninovým salátkem a brusinkami bez cukru :)


Řecký jogurt smíchaný s troškou vanilkového proteinu pro ochucení. Nahoru opět ta skvělá zdravá čokoládová pomazánka a taky doma pečená kokosová granola, která je bez zbytečného cukru a tuku, narozdíl od té z obchodů ♥


Oslava kamarádčiných narozenin si také žádala večeři, žejo :D A protože mám ráda saláty, zvolila jsem ledový. Byla to směs zeleniny s grilovaným masem a dresinkem, kterého tam ale na můj vkus bylo až moc. Zastřel chuť zeleniny. A k tomu výborná rozpečená bagetka jejich domácí výroby.


Ovesná. S chia a vanilkovým proteinem, klasicky. Na vrch nektarinka, bílá čokoláda s mandlovou náplní z Lidlu (top!), mandlové máslo a šmakoun čokoládový krém. Snídaně jsou nejluxusnější částí dne.


Pečené kuřecí prso, trocha rýže a zelenina. Takový klasický oběd, řekla bych. Znají ho všichni :D


Vepřový závitek s kuskusem. Je žlutý, přidala jsem do něj trošku kurkumy. Ta ho zvláštně ochutila, byl výborný a určitě jsem takto přílohu nepřipravovala naposled! :)


A na závěr jedna nedělní snídaně. Proteinové waffle ♥ S jahodami, řeckým jogurtem, kešu máslem. Perfektní den mohl začít :) Receptík na waffle máte napsaný na blogu.

3 komentáře:

  1. Takových dobrot :) Rozpečenej hermelín je super :D a tedy když už si ho dám jednou za čas, tak se nebojím ani toho tučného :D
    Taky pracuju a už mi z toho šibe a to tam nejsem tak dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super tipy na jídlo! Slintám si na klávesnici! :D :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)