2. srpna 2016

Červenec ve fotkách

Ani jsem se nenadála a červenec je za námi. Nechápu to, letos mi přijdou prázdniny strašně krátké, když už jsme v půlce. Teda, každý rok jsou prázdniny krátké, ale letos to pociťuji obzvlášť. Ten první měsíc volna jsem měla téměř do jediného dne zapráskaný. První týden jsem strávila na konferenci v Brně, poslední na světových dnech mládeže v Krakově. Dva týdny mezi tím jsem skoro celé strávila v práci, z čehož jsem byla psychicky docela mimo. Není nad to, když 6 dní v kuse opakujete 7x denně dokola ta samá slova pak aby člověku nehrabalo :D. Dneska jsem opět v práci a protože jsem poněkud líná na nějaké vypisování zážitků, nechám článek víceméně fotkám, bez výrazného komentování. I tak můžete poznat, že jsem si červenec naplno užila a prakticky nic mě netrápilo :)


Fotka na žíněnce se asi stává tradicí :)


 Týpečci ve svém dresu v Brně!


Část pomerančové armády :)


Opijem sé


Pohodová snídaně s jednou nohou v osvěžující vodě


Mraky jsou občas tak mystické :)


Na Týpečka


Selfíčka všude!


Oblíbená bombuska, cestovní svačinka a bolavé kolínko :D


Se mnou fotku nechtějí, udělám si ji s něma sama :D


Asi nejoblíbenější proteinovka, kam se hrabou questky! :)


Západy slnka, to ja možem ♥


Přípraa na pečený tvaroh ♥


Krásný výhled z kavárny :)


:)


Nějaká dobrotka tady?! Aka hlavně zdravě :D :) 


Každodenní příprava jídla do práce :)


Typický výhled, když se v práci nudím :)


Ranní čokoládová káva, která mi hned zlepšila den


Boží večerní nebe, při procházce, kdy potřebujete vyčistit hlavu ideál :)


Nejchutnější sušenky za poslední dobu!


#crazysisters


Jsme to my ale kočky ♥ :-*


 První ze Světových dnů mládeže 2016 v Krakowe


Večer při svíčkách, pozitivní energie a tak :)


Takhle občas vypadal nějaký ten oběd.. :D 


Vlajky všude, 90% jsem ani neznala... Ale bylo to skvělé!


Ty cupcaky prostě chceš! Vypadaly tak božsky, jednou se pro ně vrátím! :D


Netuším, co to má bejt.. :D


Nejvíc dokonalá zmrzlina. Přírodní, bez přidaných látek (psali). Domácí kornoutek s řepou, zmrzlina v příchutích čokoládové brownie (s kousky čokolády) a slaný karamel. Nejlepší, jakou jsem kdy jedla ♥


Večerní pódium


Campus před zaplněním


Campus po zaplnění... Nojo, 3 miliony lidí jsou 3 miliony lidí... A ne, na tom obrázku nejsou všichni.


A co sis dovezla z Polska? Zásobu až do roku 2020. Spoustu výborných sladkostí, protože ty Poláci umějí (pokud je nekupujeme v česku, žejo...). Těším se, až všechno ochutnám, i když to potrvá :D


Nejsilnější moment ♥ 


A nakonec fotka v božích legínkách od NessiSport. Pokud jste nepostřehli recenzi na ně, mrkněte sem! :) 

2 komentáře:

  1. Krásné fotky :) a takových dobrot! Nejlepší je ta fotka, jak děti dělají selfie a ty s nima :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá parádně, hezké fotky :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)