14. září 2016

Food inspiration XLVIII.

Krásné dobré ráno! :) Doufám, že jste se krásně vyspali a přestože škola už opět nějakou dobu trvá, nepropadáte panice! Já mám dneska až na devět a pak pouhých pět hodin, takže je to super. Zítra jedu do Brna na Den otevřených dveří a v pátek k doktorce, takže konec týdne! :D Je třeba na všem hledat nějaká pozitiva a užívat si vše, co život nabízí. Dneska mám pro vás opět jen jeden z takových klidných článků, pouhé prohlížení si fotek plných jídla k načerpání nějaké inspirace. Komentujte, inspirujte se a dejte mi vědět, co dobrého v poslední době připravujete právě na ten Váš stůl :)


Mini arašídový cheesecake s kávičkou ke snídani... Protože proč si nezlepšit den hned dortíkem ke snídani, když je bez výčitek? :)


Kuřecí čína, místo rýže jsem zvolila okurku a dušenou mrkev - odpoledne mě čekal zákusek a ledová kávička v Dobrých časech :)


Sice je léto, ale dva nebo tři dny byla taková zima, že jsem vážně uvažovala o blížící se zimě. Když je takovéto chladné počasí, tak se mi nic nechce, jsem unavená... a cpala bych se celý den poctivým hovězím vývarem, miluju! 


Proteinové muffiny s vysokoprocentní čokoládkou ke snídani v práci :) Recept tady.


Maminčina hovězí svíčková s karlovarským knedlíkem je nejlepší jídlo na světě. Fakt.


Zapečený celozrnný chlebík se šunkou, sýrem a tvarůžkama :)


Celozrnné waffle s kokosovou moukou. S arašídovým máslem, chia povidly a tvarohem ♥


Kokosová kaše podle cukr-free namísto klasické ovesné. A byla výborná, díky vysokému obsahu tuků i nesmírně sytá :)


Vařené brambory s pažitkou, vepřový plátek a zelenina.. Rychlooběd, když moc nestíhám. :) 


Taková ta typická hladová snídaně - rozuměj plná miska dobrot, když se vzbudíš v půl sedmé ráno hlady :D Tvaroh umíchaný s proteinem, zbytek domácí kokosové granoly a meruňky ♥


Výborný oběd na rodinném výletě. Míchaný salát s medovo-hořčičným dresinkem a grilovaná vepřová panenka. Prý jenom salát... no nevím, byla jsem sytá ještě 3 hodiny po něm :)


Domácí variace ratatouille s kuřecím plátkem. Trošku koketuju s low-carb režimem a je třeba lehce pracovat na jídelníčku, žejo :P


Tip na snídani pro každého - dvanáct bodů z deseti! Slunečnicový křupavý chlebík s vrstvou cottage, na vrch nakrájet čerstvý fík ♥ Dokonalost!


Jedna taková tuková snídaně, nebyla chuť na sladkou. Omeleta s cibulkou, slanina, avokádo a půl nektarinky. 


Miluju takové ty chalupářské výtvory. Může působit jako jídlo chudých, ale jde o chuťový zážitek :) Jen vařené brambory s pažitkou, opečenou slaninou a bryndzou ♥ 

9 komentářů:

  1. Slunečnicový chleba s cottage a čerstvými fíky je dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takových dobrot! :)
    Kam se jedeš podívat na školu do Brna ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na lékařskou fakultu a na zubárnu :)
      Masarykova univerzita :))

      Vymazat
  3. Vypadá to všechno skvěle! hned bych si dala ten chleba s fíky, ale jak naschvál teď zrovna žádné doma nemám :/ Máš to moc hezké, ale jestli můžu radit, na low-carb bych s úplně vykašlala, fakt to není pro tělo vhodné a možná se člověk ze začátku cítí dobře, ale prostě...za mě ne. Vždyť jenom mozek a ostatní orgány potřebují okolo 150g sacharidů denně... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě je fajn, že pro každého low-carb znamená něco jiného - pro mě je to hlavně omezení klasického cukru, a částečně i příloh a pečiva... Ovšem miluju ovoce, sladké brambory a další spíše sacharidové potraviny, takže se jim nevyhýbám. Myslím, že kolem těch 150g sacharidů mám :)
      Spíše to "dodržuju" ze zdravotního hlediska, kvůli bolestem hlavy (velmi mi to pomáhá) a taky tak často nenatékám... Občas si samozřejmě dopřeju refeed day, když cítím, že to tělo potřebuje :)

      Každopádně moc děkuji za postřeh O:)

      Vymazat
  4. Hodně jídel, které bych si dala taky (včetně brambor na loupačku se lsaninou a bryndzou). Fíky jem nalovila ve slevě v Lidlu, ale už jsou pryč (ty moje skončily v jogurtu)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :-) Prosím tě, mohla bys mi dát recept na ty waffle z kokosové mouky? Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělala jsem podle receptu na kokosové waffle a místo klasické mouky dala kokosovou :)

      Vymazat
  6. Zkus někdy do chleba nebo toustu zapéct tvrdý tvaroh nebo pevnější tvaroh a to je bomba ;) nebo uzené tofu (boží)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)