10. září 2016

Nákupy ve městě a co přivezli z aktinu

No je to zase tady - zase nakupuju. Občas vypláznu takový balík peněz za všechny ty svoje potřeby - zdravé potraviny, proteiny a další věci. Jo, to období mám tak jednou až dvakrát do roka, seberu zásoby na rok a jsem spokojená... peněženka už méně. Ale co, přijde výplata a toho rozdílu na účtu si určitě nikdo nevšimne Míšo, prosím...! No, to je fuk. Nakupování jídla a doplňků je moje hobby - toho jste si u mě už možná všimli. Podělím se s vámi tedy o to, co jsem dotáhla ze Zdravé výživy, z dalších obchůdků a taky o to, co mi poslední prázdninový den dovezli z Aktinu.



Na část nákupu jsem vyrazila do prodejny DM a vzápětí do sousední Billy. V DM jsem chtěla asi po čtvrt roce ty bezva pudinky, které vedou, a taky jejich dobré tyčinky - ať si říká kdo chce, co chce, možná nejsou úplně ideální, ale mě moc chutnají. Ve výprodeji měli lněný olej, po kterém jsem už dlouho pokukovala a taky jednu tyčinku z hořké čokolády, vzala jsem je tedy taky. Do Billy jsem šla původně pouze pro večerní chlebík, který jsem si v poslední době oblíbila. Nakonec jsem odešla ještě s nějakým ovocem, s oblíbenými proteinovými Corny tyčinkami nojo, měli je v akci a taky jsem si konečně pořídila erythritol! Jedná se o bezkalorickou náhradu sladidla, cenově je sice trošičku dražší, ale pořídila jsem si jej. Často jej vídám v nejrůznějších receptech, nejčastěji low-carb, mnoho z nich chci připravit a to sladidlo mi zkrátka chybí... Nebo spíš, chybělo :P


Vydala jsem se přes týden ještě do zdravé výživy, kde to mám moc ráda, jen se jí poslední dobou docela vyhýbám, protože v ní vždycky nechám spoustu peněz. Za dobroty. Ne nutný věci, ale za pamlsky jsem hrozná!. Jen mě rozčilují ty zelené nálepky na všech výrobcích z té vrchní strany, člověk to nemůže ani pořádně vyfotit :D Bombus tyčinky miluju, ty letěly do košíčku jako první. Po roce dávám zase šanci nějaké DeLuxe tyčince, tentokrát čokoládovému brownie, snad mě úplně nezklame, jako ty předešlé. Melasky jsou výborný sušenky, dělám z nich krustičku minicheesecaků a doma už mi došly. V sáčku hromada mandlí, v krabičce sladký šmakoun, kterého měli ve slevě nekupto. Patifu už taky doma nemám, na nějaké cestovní svačiny nebo do práce se vždycky hodí. A pak nějaká mini hořká čokoládka a xantanová guma - taky kvůli nejrůznějším receptům.


Na konci prázdnin jsem udělala velký nákup na aktinu, ten eshop se sportovní výživou určitě všichni znáte. Docházel mi protein, chtěla jsem i něco dalšího a taky jsem si říkala, že udělám rovnou nějaký nákup do zásoby, na nějaký čas asi tak na dva roky dopředu. A taky měli zrovna slevy, no kdo by toho nevyužil?! Vzala jsem už mnou ozkoušený vanilkový protein od firmy Prom-in a k tomu ještě od MyProtein v příchuti čokoláda-ořech. MyProtein je dle mého názoru dobrá značka, chtěla jsem nějakou čokoládovou verzi proteinu a tato měla velmi dobré recenze. Po vyzkoušení můžu říct, že chutná skvěle. Vzala jsem ještě malé balení proteinu neochuceného, protože ho občas vídám v různých receptech a nemám vždy nápad, čím ho nahradit.


Nebyl by to u mě pořádný nákup, abych nevzala i nějaké proteinové tyčinky a dobroty "bez výčitek". Questky beru vždy alespoň v pár kusech, hlavně mé oblíbené příchutě. Jahodovou jsem dostala jako dárek, zatím jsem k ní skeptická, ale třeba překvapí. Další tyčinky jsou pro mě novinkou a jsem na ně rovněž zvědavá. Cookies plné proteinu od The Protein Works jsem již měla, a moc mi chutnají. Příchutě čokoláda-makadamový oříšek a čokoláda-karamel :) Kapičky flavdrops jsou pro mě novinka, ale potom, co je každý chválil, vyzdvihovat, jsem je prostě chtěla taky, a tak bílá čokoláda letěla do košíku.. :D

Co jste v poslední době domů přitáhli vy, co jste v obchodě nemohli nechat? :)

8 komentářů:

  1. super nákupy! jen prosimtě do čeho používáš tu xantanovou gumu a co to je? všude to teď vidim a vůbec netušim o co jde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji používám do různých ovocných krémů - lehce to zahustí tu směs a vytvoří tu krémovou strukturu jakoby... Ještě jsem to moc nezkoumala, mám ji poprvé :)

      Vymazat
  2. DM tyčinky kupuju taky. Řekla bych, že mají dobrý poměr cena - výkon a navíc mi většina z nich chutná. Asi existují složením lepší tyčinky, ale buď kulhá chuť nebo mají cenu, za kterou se mi je ani nechce zkoušet (co kdyby ta chuť taky kulhala ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. Super nákupy. Taky budu potřebovat dokoupit zásoby různých zdravých věcí a doplňků a už dopředu se toho hrozím. Mám moc ráda proteinové tyčinky od Bombusu, taky mi moc chutnají ty Corny, ale jsou dost sladké na mě, takže je mám spíš jako trochu lepší variantu mlsání. Potřebuju i nějaký dobrý práškový protein, ale moc se v tom zatím neorientuju, tak spíš zkouším, co mě osloví.

    www.42stupnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší mi přijde ten od prom-inu :) MyProtein taky fajn :)

      Vymazat
  4. Aktin je super. Já vyzkoušela Suplementy, Kulturistika a také Gains a Aktin mají asi nejlepší produkty.

    OdpovědětVymazat
  5. Aktin a MMA obchod jsou asi moje dva nejoblíbenější internetové obchody. :) Jako na Aktinu je fajn to, že si tam fakt vždycky vyberu. A jako to myslím fakt vždycky a to i v případě, že chci třeba vyzkoušet něco nového. :) Takže jako Aktin je fakt super v tomhle ohledu. A MMA obchod? Tak to jsou moje lásky, protože Oktagon miluju.

    OdpovědětVymazat
  6. S Aktinem jsem před pár měsíci skončila, protože mě docela dost štval jejich přístup k reklamacím. Navíc tam neměli některé věci, co jsem chtěla. Třeba magnezium bisglycinát a tak. :) Každopádně prostě to řešení té reklamace mě naštvalo do té míry, že jsem jim řekla, že právě ztratili zákazníka. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)