11. listopadu 2016

Zdravé špenátové smoothie

Toto byla jedna z mých oblíbených letních variací. Když bylo teplo, dělala jsem si smoothie často, jelikož na normální pevné jídlo chuť vůbec nebyla a já takto aspoň do sebe dostala nějakou výživu. To, že jsem si tuto skvělou věc připravovala v létě ovšem nic nemění na faktu, že se dá konzumovat celoročně - i teď, v chladnějších obdobích si tuto dobrotu připravuju. Ať už jako více tekuté smoothie nebo ve formě smoothiebowl. :) 



Na 1 porci budete potřebovat: 

1 banán
2-3 plné hrsti baby špenátu
odměrku vanilkového proteinu
150-200ml studené vody
lžíci chia semínek


Všechno pořádně do hladka rozmixujte, postačí k tomu i obyčejný tyčový mixér. Pro zvýšení objemu jsem čas od času použila malý řecký jogurt nebo půlku tvarohu - na chuti to téměř nic nezmění. Množství vody regulujte dle toho, jak tekuté smoothie chcete mít :) A když jde o smoothiebowl, lze vodu úplně vynechat. Doufám, že Vám bude chutnat tak jako mně ♥

1 komentář:

  1. Tohle vypadá moc zdravě, bohužel ale špenát už od mala fakt jako nemám ráda. Ale jakože bytostně ho nesnáším. Ale naštěstí je dneska už vývoj mobilních aplikací tak vepředu, že prostě dokáže navrhnout třeba v aplikaci různá jiná jídla, která lze nahradit za špenát. A tam mi to vychází teda o dost optimističtěji. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)