11. listopadu 2016

Zdravé špenátové smoothie

Toto byla jedna z mých oblíbených letních variací. Když bylo teplo, dělala jsem si smoothie často, jelikož na normální pevné jídlo chuť vůbec nebyla a já takto aspoň do sebe dostala nějakou výživu. To, že jsem si tuto skvělou věc připravovala v létě ovšem nic nemění na faktu, že se dá konzumovat celoročně - i teď, v chladnějších obdobích si tuto dobrotu připravuju. Ať už jako více tekuté smoothie nebo ve formě smoothiebowl. :) 



Na 1 porci budete potřebovat: 

1 banán
2-3 plné hrsti baby špenátu
odměrku vanilkového proteinu
150-200ml studené vody
lžíci chia semínek


Všechno pořádně do hladka rozmixujte, postačí k tomu i obyčejný tyčový mixér. Pro zvýšení objemu jsem čas od času použila malý řecký jogurt nebo půlku tvarohu - na chuti to téměř nic nezmění. Množství vody regulujte dle toho, jak tekuté smoothie chcete mít :) A když jde o smoothiebowl, lze vodu úplně vynechat. Doufám, že Vám bude chutnat tak jako mně ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milý komentář :)