27. prosince 2015

JILLIAN MICHAELS: Body revolution

Když se řekne slavné jméno Jillian Michaels, všichni, co někdy cvičili doma, si vybaví hlavně program 30 day shred nebo Ripped in 30, což jsou opravdu kvalitní a funkční měsíční programy (sama jsem oba vyzkoušela). A stejně tak každý mohl slyšet o programu Body revolution, který je rovnou na čtvrt roku a vznikl podle workoutů, které prováděli soutěžící v americké show The Biggest Looser. Jde o program na 12 týdnů, obsahuje celkem 15 cvičení a tím, že se necvičí denně to samé, by vás program neměl přestat jen tak zajímat. Sama jsem jej nedávno celý odcvičila a dnes pro vás mám krátký report :) Takový malý tip ode mě pro ty, co budou chtít na Nový rok začít hubnout vánoční kila :D



Body revolution z mého pohledu
Poprvé jsem Body revolution začala cvičit asi 2 roky zpátky, ale nedocvičila jsem - postrádala jsem tu správnou motivaci i přesto, že výsledky byly. Tentokrát jsem se ale do cvičení opravdu zažrala, po zveřejnění článku Keep going! jsem měla opravdu řádnou motivaci a program celý projela. Moje kondička na začátku nebyla nulová, ale protože jsem byla po operaci kolene, potřebovala jsem hodně zpevnit nohy, protože svaly šly během rekonvalescence do kytek. Na programu je skvělé to, že je stavěn pro úplné začátečníky a obtížnost se každé dva týdny zvedá. Osobně jsem si program zkrátila na polovinu, proto mi cvičení nezabralo 3 měsíce, ale pouhých 7 týdnů. Stačilo to. Síla, kondice a celková výkonnost šla rychle nahoru, kila a centimetry naopak dolů. 
Během 7 týdnů s Body revolution jsem zhubla něco přes 5kg a hodně centimetrů. Oblečení mi je volnější, kalhoty mi padají a já se nebojím pohledu do zrcadla i přesto, že je období Vánoc :)


Program
Jak jsem vám již psala, program je rozdělen na 15 cvičení - 12 posilovacích workoutů a 3 kardia. Cvičí se podle následujícího plánku, videa se neopakují dva dny za sebou a tak vám pohyb jen tak nezevšední. Důležité je opravdu se do programu opřít, dát do toho všechno (because you have no idea how strong you are) a zapracovat na stravě, ta je, jak už víme, základem. Nejenže se dostaví skvělé výsledky po vizuální stránce, ale vaše psychika půjde zdravě nahoru. V programu s vámi cvičí několik dalších lidí a nemáte pocit, že jste v tom sami. Jsou tady i různé modifikace pro lehčí či těžší verze cviků - push yourself!




3 měsíce, 3 fáze
Každé dva týdny se cvičení obměňuje, cviky jsou náročnější, ale za tu dobu stihnete krásně zesílit a tak to pro vás nebude zas tak těžké. Na začátku jsem si nedokázala představit workout 11 a 12, což jsou finální a pěkně náročná videa, ale po odcvičení předešlého je hravě zvládám :) Pro každou fázi máte 4 posilovací a 1 kardio video. Posilování je zaměřeno na všechny svalové skupiny a troufám si říct, že pokud nejste moc vybíraví a Jillian jako trenérka vám nevadí, bude vás tento program bavit - mě teda bavil moc a k některým workoutům se určitě vrátím :) Pokročilým bych určitě doporučila poslední fázi, minimálně to kardio, které je opravdu masakrální :)


Pomůcky
Moc toho nepotřebujete. Základem je samozřejmě podložka a dva až tři páry činek. Taky budete potřebovat rezistenční kabel, ale ten se dá nahradit buďto činkami nebo jakoukoliv gumou. Osobně jsem používala posilovací gumy z Lidlu a střídala jsem činky o váze 2,5 a 5kg. 

Závěrem snad už jen řeknu, že se nemusíte ničeho bát. Ano, bude to těžké, budete Jillian proklínat a sami sebe se ptát, proč se dobrovolně tak ničíte, ale věřte mi, že to bude stát za to. Poděkujete si. Já jsem šťastná, že jsem program dotáhla do konce. Ten pocit, kterým mám po každém cvičení, je k nezaplacení... a ta ztracená kila jsou už jen třešinkou na dortu ♥


Znáte Jillian a tento program? Vyzkoušeli jste nebo vyzkoušíte? Dejte mi vědět :)

7 komentářů:

  1. Ahojky BR uz jsem nekolikrat zacinala a jeste nikdy nedokoncila,snad na to jednou taky dojde ☺😊. Jen se chci zeptat kdy poznam jak tezke cinky pouzit. Neumim anglicky a zjistila jsem,ze Jill strida,ale ja mam teda jen jednu tihu tak c icim s nimi. Diky za odpived. Gaba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jestli máš jen jednu váhu tak cvič všechno s ní :) Jillian to během cvičení říká, jaké bere, ale jestli neumíš anglicky tak to asi musíš spíš odhadnout podle velikosti, jakou drží :D anebo pokud ti přijdou tvoje na cvik lehké tak vzít těžší nebo naopak :)

      Vymazat
  2. Ahojky BR uz jsem nekolikrat zacinala a jeste nikdy nedokoncila,snad na to jednou taky dojde ☺😊. Jen se chci zeptat kdy poznam jak tezke cinky pouzit. Neumim anglicky a zjistila jsem,ze Jill strida,ale ja mam teda jen jednu tihu tak c icim s nimi. Diky za odpived. Gaba

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj. chtěla jsem se optat, kde mám stáhnout wourkouty Jillian ??? hledala jsem to na ulož.to, ale tam je pouze ve formátu mp4:-( a ještě jeden dotaz, co znamená v jednotlivých fázích označení c1??? :-)
    Děkuji moc za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, obavám se že ke stažení najdeš pouze v mp4, ale myslím, že to stačí - na flešce v TV jede normálně:)) a jinak "w" je zkratka pro workout, "c" pro kardio :)

      Vymazat
  4. Děkuji moc za odpověď.. ještě dotaz, abych stáhla tedy správné wourkouty a správná cardia, mohla byste mi dát třeba do e-mailu odkazy na youtube, abych měla jistotu, že dělám dobře???:-) děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem to našla..:-))) snad to bude dobře.. děkuji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)